Ervaringen van klanten

Monuta Vincent Wooldrik, september 2023

“Ik heb een aantal keer met Annika als ritueelbegeleider mogen werken. Ik heb Annika ervaren als empathisch, ze luistert tussen de regels door naar de nabestaanden en is een geweldig goede schrijfster. Met mooie beeldspraken worden herinneringen levendig door haar voorgedragen. Zo ontstaat ruimte om naast het verdriet, ook met een lach terug te mogen denken aan mooie herinneringen in de eerste dagen na het overlijden.”

Ashley, juni 2023

“Annika maakt van (droog)bloemen een prachtig kunstwerk.

Ze is een vakkundige en vriendelijke vrouw waarmee je veel kunt overleggen in wat jouw wensen zijn.

Zo is het ook mogelijk om in het kunstwerk een persoonlijke touch te geven zoals ze bijv. bij mij heeft mogen doen voor rouwstuk, een tekening van mijn zoon heeft ze verwerkt in het stuk. Prachtig!! Dan komt het ook wel even binnen.”

Anoniem, juni 2023

Wat een mooi bloemwerk heb je gemaakt. We waren heel blij en verrast ermee. Nu staat het in volle glorie bij mij op tafel. Heel veel dank voor je meedenken en het resultaat.

Stefanie, oktober 2021

We kwamen binnen in een warm gezellig nest. Wij hebben genoten van een heerlijke lunch, enthousiaste uitleg en toen aan de slag om een droogbloemkrans te maken, in een gezellig ingerichte workshop ruimte. Waar nodig fijne hulp & adviezen gekregen, hoe iets te doen.. ze nam voor iedereen goed de tijd! Wij kijken terug op een fijne vrijgezellendag, dankjewel 👍

Bas, oktober 2021

Ik heb een rouwstuk besteld bij An en het was uitstekend verzorgd. Complimenten.